Pages

Doakan kejayaan saya dan kawan-kawan sepanjang menjadi budak diploma/matrikulasi/asasi or tingkatan 6 ni.. AMIN! FIGHTHING kawan-kawan !

Thursday, January 12, 2012

1st GA if i''m student

Assalamualaikum awak2 semua....
Hari ni, nedy nk JOIN GA by nur ezzati..




















Knape nk JOIN?? sebab nedy pon tengah dilamun rindu nk pi skolah balik..

Rindu la nk jmpa dengan :
cikgu x2..
kawan x2..
junior x2 & senior x2..
mak cik x2 kantin..
pak guard x2 sekolah..
n semua yg ade kat skolah 2,
trmsuklah flora2&fauna2 yg ade kat c2..
huhuhu =(

ok la.. xmau touching x2.. ;)
Berbalik kpd GA ni..

IF I'M A STUDENT.........

nedy nak peluk cikgu2, and cakap time kasih
cikgu sebab ajar saya smpai pndai wlaupun
sy slalu xsiap homework..
(sorry cikgu)..


Next, nedy nk ambik gambar dengan kawan2
di stiap penjuru skolah banyak2..
So, bila nedy tengok gambar2 tu,
nedy akn ingat memori kite di sekolah.. LOL =)


Lagi??
Nedy nak datang awal skolah sebab nedy slalu kene
tulis nama sebab datang lewat,akibatnye kene rotan ler..haha


Last but not least (ayat yg slalu ade dlm esay bi saya),,
nedy nak buat hal bia kena panggil dgn cikgu disiplin..
SEBAB???
nedy teringin nk msuk blik Disiplin..
Xpernah masuk..... nak masuk!!hehe


Tapi kan?? nk buat hal ape??
Em.......Jom pikir sama2............

Bawak tlefon bimbit ke sekolah??
em, dah slalu bawak, tpi, xprnah kena pnggil
dengan cg dsiplin pon
hahaha (gelak jahat)..


Ponteng kelas??
eh2, budak2 lelaki klas saya slalu je ponteng..
cg dsiplin xpnggil gak,, guru kelas je pnggil..
xboleh la.. MISI saya nk
msuk blik disiplin..

NEXT...
Meniru time exam??
Adui.. Mane boley..SEBAB??
Ustazah da cakap.. NANTI ILMU TU TAK BERKAT??
Ape, XBERKAT?? xboleh x2, CANCEL.. hehe

AHA!!
nedy da dapat IDEA paling Bernas+awesome..
Ehm, Misi saya nak masuk bilik disiplin je kan...
ape kata kite buat amal jariah skali skala..

pi jumpa cg dsiplin, then, cakap..
"Cikgu".. eh silap2.. Cg dsiplin tu Ustaz..
"Ustaz?? boley x saya tolong kemas kan bilik dsiplin tu..
lagi pon saya xtau nak buat ape ni..
Skali skala tolong ustaz..
ape salah nye kan....................." ;)



Ok la..
TANPA membuang masa wllaupun sesaat..
Nedy trus nak TAG:

Eiyka
Myrah


4 comments:

norhazwani daud said...

haha..nedy spmo kena rote ko ckgu..hahaha sbbnyer dtg lambat ke sekola~heee

*...A!niEy nAdiaH...* said...

ALAMAK!! pecah rahsia..hehehe..
xpew la.. skurang2 nye dapat jgk merasa rotan 2 n isi biodata dalam borang dsiplin slah laku tu..hehe
KAU ADE??hahahahahaah

Ira said...

dah follow awak balik :)
nice entry awk buat untuk ga ni :)

*...A!niEy nAdiaH...* said...

thanks.. biase2 je..
entry yg dtang ikhlas dri hati..hehe

..Jom baca entry yang lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...